Hopp direkte til innhold

Sperring av abonnement

Skulle det skje at din telefon blir stjålet eller mistet, kan du på Min Side/Min Bedrift sperre SIM-kortet umiddelbart.

Min Side

Når du er innlogget på Min Side har du muligheten til å sperre SIM-kort i menyen for å administrere dine SIM-kort. Sroll ned til bunnen av siden under Abonnement, der finner du oversikten. Trykk på "Sperr" til høyre for SIM-kortet du ønsker sperret. MERK: sperring av SIM-kort skal kun brukes dersom du har mistet telefonen. Ønsker du å si opp abonnement, tvilling SIM-kort eller datakort, ta kontakt med kundeservice. 

Sperre

 

Min Bedrift

For å sperre et SIM-kort inne på Min Bedrift velger du først hvilken bruker du vil sperre simkortet til, deretter velger du "Abonnement" på toppen av siden, og scroller helt ned. Der finner du samme oversikt som avbildet over. Deretter trykker du på "Sperr" til høyre for SIM-kortet du ønsker sperret. MERK: sperring av SIM-kort skal kun brukes dersom du har mistet telefonen. Ønsker du å si opp abonnement, tvilling SIM-kort eller datakort, ta kontakt med kundeservice. 

Via kundeservice

Du kan også enkelt kontakte Talkmore Bedrift kundeservice på telefon 06020 for å sperre abonnementet ditt. Sperretjenesten på telefon er tilgjengelig alle dager døgnet rundt. Dersom du befinner deg i utlandet, ringer du +47 46 17 60 20

Sperring av abonnement i våre systemer skjer umiddelbart. En sperring innebærer at all trafikk til og fra det sperrede SIM-kortet blir stoppet. Finner du igjen mobilen din, nettbrettet eller pcen som SIM-kortet satt i, kan du gjenåpne abonnementet ved å kontakte Talkmore Bedrift kundeservice.